کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316449 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ستاره های دنیای فناوری چگونه ایمیل های خود را مدیریت می کنند؟

ستاره های دنیای فناوری چگونه ایمیل های خود را مدیریت می کنند؟

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله آی تی؛ از آنجا که ایمیل یکی از راه های پر استفاده در برقراری ارتباطات است، غرق شدن در دریای خروشان صندوق ورودی به هم ریخته بسیار راحت است. به طوری که گاهی تمام آنها را انتخاب و حذف میکنیم تا فقط از شر شلوغی صندوق ورودی خود خلاص شویم. با این اوضاع بزرگان فناوری و مدیران شرکت های بزرگ چگونه ایمیل های خود را مدیریت می کنند؟

در این مطلب با نحوه رسیدگی هفت شخص بزرگ فناوری به ایمیل هایشان آشنا می شویم.

جف بزوس

bezos1-w600

جیمی والز، بنیانگذار ویکیپدیا در رابطه با استراتژی ایمیل مدیر عامل آمازون، جف بزوس می گوید: “جف بزوس یک بار به من گفت هرکسی که به من ایمیل ارسال می کند، اگر تا ۱۰ دقیقه پاسخ ندادم دیگر منتظر جواب نباشد! او یک فرد شوخ طبع است و این حرف هم یک شوخی است ولی با توجه به تجربه قبلی من، به طور کامل هم شوخی نیست.”

مدیران گوگل

brin_larry_eric-w600

دیوید شین، یکی از کارمندان سابق گوگل در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ خاطره خود را از برگزاری یک جلسه پرسش و پاسخ توسط لری پیج و سرگی تعریف می کند. آن روز شخصی پرسید شما چطور ایمیل های خود را مدیریت می کنید؟ یکی از آن دو نفر (دیوید شخص جوابگو را به خاطر ندارد) پاسخ داد:

“زمانی که من ایمیلم را باز می کنم، از بالا به سمت پایین حرکت می کنم و تا هرجا که دلم خواست ایمیل ها را مطالعه و جواب ها را به سرعت ارسال می کنم. مابقی اصلا خوانده نمی شوند. فقط برخی افراد از این سرعت پاسخ دهی شگفت زده می شوند و مابقی چیزی را دریافت می کنند که انتظار دارند (هیچ جوابی).”

اندره ماسون

AndrewMason_GroupOn_pop_5024-w600

استیون واکر، مدیر ارشد بخش پلتفرم کویرکی در رابطه با بنیانگذار Groupon می گوید: “آندره ماسون تمام ایمیل هایش را خودش مدیریت می کند. او یکی از حرفه ای ترین افراد در رابطه با مدیریت ایمیل است که من دیده ام. او صندوق ورودی خود را با اپلیکیشن Omnifocus به شیوه ای بسیار کارآمد صفر می کند. اندره با قرار دادن قوانین و دستورات خودکار به اپلیکیشن، فیلترهایی را از پیش آماده کرده و ایمیل های دریافتی مستقیما به پوشه های مختلف منتقل می کند. او گاهی اوقات جواب ایمیل را تنها در یک دقیقه ارسال می کند. از هر کسی که با اندره ماسون کار کرده باشد بپرسید، همگی در رابطه با زمان پاسخ گویی باورنکردنی او اتفاق نظر خواهند داشت.”

 

تونی هسیه

tony-hseih-zappos_2-w600

مایکل چن از خاطره یک ساعت هم نشینی با تونی هسیه، مدیر عامل Zappos نوشته: “تونی دارای چند تیم پاسخ گویی و مدیریت ایمیل ها است که به صورت پیوسته به این امر مشغول هستند. یکی از رازهای موفقیت Zappos در همیشه در دسترس بودن است. هیچ کدام از مدیران نام برده بالا دارای این قابلیت نیستند. شاید تنها لقبی که (به شوخی) برازنده تیم پاسخ دهی هسیه است نینجاهای ایمیل باشد.”

 

مارک پینکوس

Zynga-CEO-Mark-Pincus-Speaking-w600

ویلیام فرنسشین در رابطه با بنیانگذار Zynga می گوید: “مارک تمام ایمیل های دریافتی خود را شخصا مطالعه و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ می دهد. یک بار من به او در ساعت ۷ صبح روز یکشبنه ایمیل زدم و تنها در ۵ دقیقه جواب را دریافت کردم!”

 

مارتین سورل

sorrell-w600

بنیانگذار موسسه تبلیغاتی WPP Group به گفته مارتین آلباردا اینگونه ایمیل های خود را مدیریت می کند: “من همیشه پاسخ دهی شخصی آقای مارتین سورل را تحسین می کنم. تقریبا در تمام ساعات روز مستقیما از او پاسخ خواهید گرفت و جالب است بدانید او اغلب پاسخ ها را کوتاه و تماما با حروف بزرگ انگلیسی می دهد!”

 

بیل گیتس

Bill-Gates-1-w600

مرد محبوب مایکروسافت، بیل گیتس، در مصاحبه ای با مجله تایمز در رابطه با وضعیت دریافت ایمیل خود چنین گفت: “من در روز شاید فقط ۴۰ تا ۵۰ عدد ایمیل دریافت می کنم. برخی از آنها دارای ضمیمه های حجیمی هستند که مردم ارسال می کنند و انتظار دارند تمام ۱۰ برگ یادداشت را مطالعه کنم و پاسخ دهم و برخی از آنها هم فقط اطلاعات پراکنده هستند. برخی را همان لحظه مطالعه و اکثر آنها را به شب موکول می کنم. ولی در آخر مطمئن می شوم که حتما تمام آنها را مطالعه کرده باشم.”

 

مدیران بزرگ فناوری شخصیت های بزرگی هستند که تمام حرکات آنها می تواند آموزنده باشد. یکی از آنها فرهنگ پاسخ دهی به ایمیل های دریافتی است و با دانستن نحوه برخورد آنها می توانیم درس های خوبی بگیریم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21371 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: mitnews.ir تاریخ خبر: 1393/04/09 تعداد مشاهده: 1936
سافت گذر